Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Mit jelent, hogy korai és késői szállítású termék?
Palántáinkat két időszakban szállítjuk ki, egy korai és egy későbbi időpontban, a melegigényes növényekhez is igazodva.
A korai kiszállítás körülbelül március-április közepéig tart, a késői szállítás előreláthatóan május közepétől június közepéig várható.

Fontos, hogy ezek megközelítő dátumok. Figyeljük az időjárást, illetve a palánták állapotát és ennek megfelelően küldünk majd pontos dátumot a kiszállítás előtt pár nappal, amit ilyenkor még lehet módosítani.
 
Arra is szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a korai és késői szállítású palántákat együtt nem tudod megrendelni, csak külön.

 

Hova szállítunk ki?
A cégünkkel kapcsolatban álló futárszolgálat az ország teljes területére kiszállít. A megrendelt termékek a rendelés feladási napjának függvényében átlagosan 1 munkanapon belül érkezhetnek meg a megadott postai címre Magyarországon. A csomagok kiszállítása keddtől péntekig történik.

 

Hogyan lehet tőlünk rendelni?
Termékeinket kizárólag webáruházunkon keresztül értékesítjük! A vásárlást oldalunkat elérve bármilyen eszközről elvégezheted.

A rendelés lépései a következők:

Oldalunkon a főmenüsorról válaszd ki a kategórát, azon belül a keresett terméket.

A megrendelni kívánt termék számlálóján állíthatod be a kívánt mennyiséget az adott termékből. A mennyiség kiválasztása után kattints a Kosár gombra. Ekkor a kosár kinyílik, így láthatod, miből és mennyit helyeztél bele. A kosár alsó menüsorából választhatsz, hogy mit szeretnél tenni. Megtekintheted a részletes kosarat, folytathatod a vásárlást, vagy tovább léphetsz a pénztároldalra a fizetéshez.

Ha kosárba helyeztél minden általad megvásárolni kívánt terméket, a kosarat megnyitva kattints a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ menüre.

A pénztár oldalon az adataid pontos megadása, a fizetési mód kiválasztása és az általános szerződési feltételek elfogadása után akkor is leadhatod a rendelést, ha nem vagy regisztrált vásárlónk. Mindenképp javasoljuk azonban a regisztrációdat, így bármikor részletesen visszakeresheted előző rendeléseid adatait, és nem kell újra kitöltened az űrlap celláit, nagyban megkönnyítve ezzel a vásárlás menetét. Javasoljuk továbbá a hírlevelünkre való feliratkozásodat is, hogy mindig naprakész maradhass receptajánlataink, újdonságaink és akcióink terén!
Akciós kuponjainkat is hírleveleken keresztül küldjük feliratkozóinknak, melyek kuponkódjai a kosár oldalon írhatók be az érvényesítéshez.

A rendelés leadásához kattints a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombra.

Mi küldünk az általad megadott email címre egy visszaigazoló emailt, hogy a rendelésed beérkezett rendszerünkbe.

Most már csak hátra kell dőlnöd, és várnod, hogy 1 munkanap alatt a csomagszállító cég kézbesítse a megrendelt termékeket a megadott címre.

 

Legkésőbb meddig add le a rendelést, hogy még a héten megérkezzen?
Szállítási információk:
A megrendelések 1 munkanapon belül kerülnek kiszállításra. A csomagok feladására hétfőtől csütörtökig, a kiszállításra pedig keddtől péntekig kerül sor.
Hétfői napra nem szállítunk ki, mivel nem szeretnénk, hogy a palánták a depóban töltsék a hétvégét, ahol számukra kedvezőtlenek lehetnek a tárolási feltételek (pl.: téli időszak).
Természetesen a megrendelt termékek minőségére nincs hatással a szállítás szempontjából kései rendelés, mivel csak a csomag feladásának napján kerül ki a palánta a számára biztonságos tárolóhelyiségeinkből. Útjukra mindig friss termékeket bocsátunk.
A palántákat rendelési sorrendben szállítjuk ki, de emellett igyekszünk figyelembe venni a rendeléskor megjegyzésben kért szállítási dátumra vonatkozó egyedi igényeket is. Túl nagy mértékben azonban nem tudunk eltérni a rendelési sorrendtől, ezért utolsókból nem lesznek elsők. Így aki például májusban rendel, jó eséllyel júniusban fogja megkapni a palántáit.

 

Lehet a futárnál bankkártyával fizetni?
Igen, a cégünkkel kapcsolatban álló futárszolgálat biztosítja a bankkártyás fizetés lehetőségét utánvétes fizetési módot választva is.

A fizetéssel és szállítással kapcsolatban egyéb fontos információkat olvashatsz a Fizetés, szállítás oldalon.

 

Miért kell 350 Ft-t fizetni utánvétes szállítás esetén?
A csomagot szállító futárcég minden esetben extra költséget számol fel utánvétes fizetés esetén kezelési költségként.

 

Mit tegyél, ha nem kaptál visszaigazoló e-mailt a regisztrációról?
Abban az esetben ha új vásárló vagy az oldalunkon és már regisztráltál a Fiókom oldalon vagy vásárlásod során a "Fiók létrehozása" opciót választva megadtad a jelszavad,  üzenetet küldünk a regisztrációd sikerességéről.
Ez az e-mail a legtöbb esetben, rövid időn belül (5-10 perc) a postafiókod beérkezett üzenetei közé kerül, azonban előfordulhat, hogy a SPAM (kéretlen üzenetek) mappába landol, mert a levelező amit használsz esetleg veszélyesnek érzékelheti (természetesen nem az).
Ha ezt az e-mailt sem a beérkezett üzenetek, sem a SPAM mappádban nem találod, akkor is próbálj meg bejelentkezni a Fiókom oldalon a megadott e-mail címmel és jelszóval, amit regisztrációdkor (vagy ha vásárláskor választottad a "Fiók létrehozása" opciót) adtál meg.
Ha üzenetet sem kaptál a regisztrációdról, illetve a bejelentkezésed is sikertelen volt, küldj nekünk üzenetet az info@palantas.hu címre, arról az e-mail címről amivel regisztráltál, vagy a regisztrációkor megadott e-mail címre hivatkozva.
Tipp: Minél részletesebben leírod a hibajelenséget, illetve, hogy mit tapasztaltál a regisztráció során, annál könnyebben tudjuk majd kideríteni. hogy mi okozhatta a problémát. 

 

Mi tegyél, ha nem tudsz bejelentkezni?
Amennyiben rendelkezel felhasználói (vásárlói) fiókkal a Fiókom oldalon tudsz bejelentkezni (a menüsor fölötti bejelentkezés menüpontra kattintva érhető el)!
Ahhoz, hogy be tudj jelentkezni szükséged lesz a regisztrációnál megadott e-mail címedre vagy a felhasználónevedre!

Ha ez sikeres volt, a "Bejelentkezés" gomb aktívvá válik. Amennyiben hibásan adtad meg a fiókodhoz tartozó jelszót és nem emlékszel mi volt a helyes, kérj jelszó-emlékeztetőt az "Elfelejtett jelszó" linkre kattintva!

 

Mit tegyél, ha új jelszót kértél, de nem sikerült?
Elfelejtetted a jelszavad? Az új jelszó megadásához szükséges e-mailt elküldjük a felhasználói fiókhoz tartozó e-mail címre. A levél általában 2-3 perc alatt megérkezik, de esetenként ez 10 perc is lehet. Ezért mielőtt újra új jelszót kérvényeznél, érdemes legalább ennyit várnod.
Előfordulhat, hogy az új jelszó igényléséről szóló e-mail a SPAM mappába kerül, így mielőtt megismételnéd az új jelszó igénylését, ellenőrizd a beérkezett üzenetek és a SPAM mappát is!
Ha hosszabb idő után (30 perc) sem érkezik meg az új jelszó igénylését tartalmazó e-mail, küldj nekünk üzenetet az info@palantas.hu címre, arról az e-mail címről amivel regisztráltál, vagy a regisztrációkor megadott e-mail címre hivatkozva.
Létrehozunk neked egy ideiglenes jelszót, amivel a Fiókom oldalon tudsz bejelentkezni (a menüsor felett, a bejelentkezésre kattintva érheted el), majd ezt követően lehetőséged lesz a Fiókadatok menüpont alatt, az általunk megadott jelszót használva, új jelszót létrehozni!

 

Mit tegyél, ha nem tudod átvenni a csomagot a kiszállítás időpontjában?
Hogyan módosíthatod a kiszállítás időpontját?
A munkarendünk a következő:
A beérkezett rendelések feldolgozását és előkészítését munkakezdéskor (reggel 7:00) kezdjük meg. Vásárlóink ekkor kapnak egy e-mailt, hogy csomagjukat összekészítettük, és hamarosan átadásra kerül a futárszolgálatnak. Gyakorlatban a GLS futárszolgálat minden nap 13 és 14 óra között veszi át tőlünk a csomagokat. 
A csomagok reggeli előkészítésének idején ellenőrizzük a beérkezett e-maileket is. Így tehát minden nap a reggeli munkakezdésig beérkező rendeléseket még várhatóan aznap átadjuk kiszállításra. (A rendelések számától függően némely esetben a kicsivel később beérkező rendeléseket is fel tudjuk dolgozni.)
A rendelések feldolgozását követően délelőtt csomagolunk.

A munkarendünk alapján a kiszállítási idő megváltoztatásának így két lehetséges módját tudjuk javasolni:
    1. Ha a rendelésedet délutáni vagy esti órákban adtad fel elég, ha még aznap egy kísérő e-mailben jelzed (rendelési azonosítóddal) a kiszállításra vonatkozó változásokat. Így másnap reggel az e-mail elolvasásakor tudni fogjuk, hogy változtattál a kiszállítás időpontján. Címünk: info@palantas.hu
    2. Ha már megkaptad a reggeli e-mailt a csomagod összeállításának állapotáról, úgy aznap délig még élhetsz a változtatás lehetőségével, de már csak telefonon, a +36/20 395 60 35 számon.


A módosításokhoz minden esetben szükség lesz a rendelési azonosítódra!
Ezt mindig a rendelés feladását követően azonnal küldjük e-mailben!
Természetesen akkor is bátran leadhatod a rendelést, ha előre tudod, hogy bizonyos ideig nem áll módodban átvenni a csomagot. Ebben az esetben írd a megrendelés megjegyzésébe, hogy milyen dátumtól tudod majd átvenni. Így nem fogjuk mi sem idő előtt feladni, mert a depóban többnyire számára alkalmatlan körülmények közt lenne tárolva a palánta akár hosszú napokig. Nyáron kisebb, télen viszont jelentős kárt okozhat a batátában a szakszerűtlen tárolás.

 

Mit tegyél minden egyéb probléma esetén?
Sokan még napjainkban is bizalmatlanok az internetes vásárlással szemben. Ez az érzés legtöbbször egy-egy rossz vásárlási élményhez fűződik, ami akár egy életen át kísérheti az embert. 
Számunkra pontosan ezért rendkívül fontos, hogy vásárlóink bizalma sose rendülhessen meg. Hisszük és valljuk, hogy megoldhatatlan probléma NEM létezik!

A problémakezelés menete:
Típusuktól függően termékeink változó kondícióval és szállítási érzékenységgel bírnak. Kérjük, hogy lehetőleg minél hamarabb, és minden esetben jelezd ha bármilyen problémát tapasztalsz termékeink átvételekor!
A problémakezelés elsődleges eszköze az e-mail!
Fokozottan kérjük, hogy a problémákat ne Facebook poszt, komment vagy Messenger üzenet formájában közöld, mert ezek nehezen követhetők.

A tapasztalt rendellenességről (ha lehetséges) készíts fotókat, amik segítik a probléma azonosítását, majd ezeket a fotókat csatold egy hibaleírást tartalmazó e-mailhez, amit az info@palantas.hu címre küldj el. Az e-maileket minden reggel ellenőrizzük és 48 órán belül válaszolunk rájuk.
Természetesen sürgős esetben telefonon is kereshetsz minket a +36 20 395 6035-ös telefonszámon, ami munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között hívható.